Saturday, July 14, 2007

Σαββάτο – 14/07/2007 - «... στου κόσμου αυτή την άκρη»

Στην άκρη του κόσμου αυτού βρέθηκα να ψάχνω εσένα
Ερμηνείες πολλές, αλήθεια όμως μόνο μία
Ζωή παράξενη γεμάτη όνειρα και χαμένους έρωτες
Όλοι αυτή την αλήθεια ψάχνουμε μέσα λαθεμένες αλήθειες

Στην άκρη αυτού του κόσμου βρέθηκα παλεύοντας με την θάλασσα της ψυχής μου
Θάλασσα που με μανία ξεσπάει και συνάμα με ανταμείβει
Ζωή παράξενη, γεμάτη αγάπη και οργή
Οργή για ‘σένα που ψάχνω να βρω

Στην άκρη αυτού του κόσμου βρέθηκα κοιτώντας εσένα
Αλλά εσύ μόνο στο μυαλό μου ζεις και υπάρχεις
Ζωή παράξενη, γεμάτη εκπλήξεις και αφορμές
Αφορμές για τα θέλω και τους εγωισμούς μου

Στην άκρη αυτού του κόσμου βρέθηκα κοιτώντας εμένα
Αυτό που είδα δεν ήταν αυτό που περίμενα αλλά εσένα
Ζωή παράξενη γεμάτη ανατροπές και πόνο
Πόνο που τον προκάλεσα εγώ, όχι εσύ

Στην άκρη αυτού του κόσμου βρέθηκα ψάχνοντας το γιατί
Ένα γιατί που έγινε αιτία, αιτία να βρω εμένα
Ζωή παράξενη γεμάτη ιδρώτα και αναμονή
Αναμονή για το χθες του ποτέ που έγινε μέλλον

Στην άκρη αυτού του κόσμου βρέθηκα ελπίζοντας για μένα
Ελπίδα, του φθινοπώρου πουλί που φεύγει τελευταίο
Ζωή παράξενη με αναμέτρητους χειμώνες και φθινόπωρα
Φθινόπωρα που βρήκα ξαφνικά πίσω, μπροστά και ολόγυρα μου

Στην άκρη αυτού του κόσμου βρέθηκα και κατάλαβα τι ψάχνω
Ψάχνω να βρω τα γιατί και τα πιστεύω μου που πίσω άφησα με ‘σένα
Ζωή παράξενη που τα γιατί μας δεν απαντάς μα συνάμα την μοίρα βάζεις μπροστά
Μοίρα, του Ομήρου ερωμένη που τον Οδυσσέα παγίδεψες στα δίχτυα της ψυχής σου

Στην άκρη αυτού του κόσμου βρέθηκα μα είμαι τόσο κοντά σου,
Κοντά στις απαντήσεις που τόσο έψαξα να βρω
Ζωή παράξενη στα σταυροδρόμια σου μπερδεύτηκα
Σταυροδρόμι για άλλη μια φορά έβαλες μπροστά μου αλλά σε ξεγέλασα

Στην άκρη αυτού του κόσμου βρέθηκα και πια δεν σε φοβάμαι
Σαν τον Οδυσσέα έκλεισα τα αυτιά μου και το κάλεσμα σου δεν άκουσα
Ζωή παράξενη σε αφήνω μόνη σου να βρεις άλλον συνεπιβάτη
Εγώ τον δρόμο μου τον βρήκα ... στου κόσμου αυτή την άκρη.

8 comments:

eρωτακι said...

Είναι βασανιστικό που λείπεις,
Είναι βασανιστικό να σε διαβάζω,
Είναι βασανιστικό να νιώθω πως νιώθεις..

Μην κλαίς & μη λυπάσαι,
Για όσους δεν μπόρεσαν,
Για όσους δεν ένιωσαν,
Για όσους δεν έδωσαν,
Εμείς μπορούμε,
Εμείς νιώθουμε,
Εμείς δίναμε, δίνουμε και πάντα θα δίνουμε..

Μού έχεις λείψει όσο ποτέ δεν μου έλειψε κανένας δικός μου άνθρωπος σε απόσταση.

Ευτυχώς
Ο Αύγουστος είναι κοντά.

Σ'αγαπώ μάτια μου.

Unknown said...

το ταξιδι δεν τελειωνει εδω....απλα εσυ διαλεγεις με περισσοτερη προσοχη τους συνεπιβατες και το δρομολογιο...
Καπετανιε συντομα το δρομολογιο σου θα σε φερει προς τα εδω μερια...:)

Christos said...

Erota - Kai esy mou eleipses, syntoma 8a ta leme apo konta :)

Zoaki - Mporeis kai na "ta7ideueis" kai konta sto spiti sou ;)

Anonymous said...

chris mou mas leipeis poli se olous!!! elpizo na giriseis sintoma for good!!!otan diavasa to poiimataki me piran ta zoumia

se filo

Christos said...

Sofaki mou ola kala 8a pane to ksero :) Apla pernao apo fash auth thn stigmh pou 8e teliosei otan me to kalo gyriso.

Filia polla

kanataki said...

μωρέ ας ζούσα και γω στη βραζιλία και θα σου λεγα τι έμπνευση θα είχα!!!!

Christos said...

Tsaperdona - Ola einai over rated se auth thn zoh ... ta vlepoume WOW kai SUPER mexri na ta kanoume.

Parapono den exo kanena, exo dei pragmata poly omorfa alla kai parallhla kai pragmata pou me problhmatisan poly.

Opos leei kai o titlos tou blog mou ... "Life is a journey, not a destination". Opote to ta7idi synexizete xoreis na mporei na provlepsei kaneis ti prokite na symvei.

Thn empeush syni8os thn exoume otan pername kapies dyskoles h euxaristes katastaseis, dhladh ta dyo akra ... stis endiameses katastaseis oloi mas variomaste! Dhladh me liga logia auto pou psaxnoume sthn zoh einai ta akra! ;) Kalos o sylogismos mou ?

Mallon mou thn exei varesei kai xreiazomai epeigontos diakopes!

kanataki said...

μετά από αυτήν την απάντηση αυτοτιμωρούμαι.
Θα κανω απεργία αφωνίας για τα επόμενα 30 δέυτερα


υγ πέρασαν τα 30 δέυτερα!