Monday, April 09, 2007

09-04-2007 «Η επιστροφή»

Τις τελευταίες 2 βδομάδες ήμουνα κρεβατωμένος λόγο μέσης ... ξαφνικά το πρωί της 27/03 ξύπνησα με μια ενόχληση η οποία μέχρι να φτάσω στην δουλειά είχε εξελιχθεί σε ισχυρό πόνο που με έκανε να λυγίζω στα δύο.

Σύντομα κατάλαβα ότι δεν μπορούσα να κάτσω στο γραφείο και έφυγα άρον-άρον να πάω σε έναν φυσιοθεραπευτή μήπως προλάβω και δεν κρεβατωθώ ... εκείνο το βράδυ έφθανε ο διευθυντής μου από την Ελλάδα, είχα πολλά να κάνω τις επόμενες μέρες και πάνω από όλα πολλά να «ξεκαθαρίσω» ... ο τελευταίος καιρός δεν ήταν εύκολος για μένα, το μυαλό μου είναι κολλημένο στην Ελλάδα, μου λείπουνε πολλά πράγματα που έπρεπε να τα αφήσω πίσω 10,000 χλμ. για να «φανερωθούν» μπροστά μου λες και ήμουνα τυφλός όταν τα είχα σε απόσταση αναπνοής.

Μιλάω για απλά πράγματα όπως η οικογένεια, φίλοι ... ένας περίπατος κοντά στην θάλασσα.

Εκείνη την στιγμή κατάλαβα ότι τον τελευταίο καιρό είχα κάνει εκείνη την Τρίτη την «απάντηση» σε όλα μου τα προβλήματα, υπαρκτά και μη.

Τελικά ήρθε ... όχι όμως όπως την περίμενα (τι άλλωστε είναι ακριβώς όπως το περιμένουμε όταν το μεγαλοποιούμαι στο μυαλό μας) ... το μεσημέρι με βρήκε στο κρεβάτι να μην μπορώ να κουνηθώ, με δυσκολία μπορούσα να σηκωθώ, «τι ειρωνεία ... η λύση του μυστηρίου προσγειώνετε σε λίγες ώρες και εσύ δεν μπορείς να κουνηθείς ρούπι» σκέφτηκα και βλαστήμησα την τύχη που με είχε εγκαταλείψει τον τελευταίο καιρό.

Τα Voltaren τα κατάπινα σαν καραμέλες αλλά η μέση μου είχε την δικιά της «άποψη» για την όλη κατάσταση, το επόμενο πρωινό με βρήκε με ελάχιστο ύπνο και φριχτούς πόνους.

Μέσα σε λίγα λεπτά ήμουνα όρθιος και ετοιμαζόμουνα, έσφιξα τα δόντια και ντύθηκα, δεν είχα άλλη επιλογή έπρεπε να πάω στο γραφείο, δεν ήμουνα διατεθειμένος να πετάξω στο καλάθι των αχρήστων δουλειά τόσων μηνών ... έπρεπε να ξεκαθαρίσω στο μυαλό μου τα επόμενα βήματα και στόχους μου.

Η μέρα κύλησε βασανιστικά αργά, η συνάντηση πήγε πολύ καλά, καλύτερα από ότι περίμενα για μένα αλλά και για την δουλειά μου. Ο επόμενος στόχος μου να μάθω όσο το δυνατών περισσότερα για έναν ένα τομέα που πάλευα καιρό να «μπω», στο εμπορικό κομμάτι της ναυτιλίας που είναι και το πιο επικερδές κομμάτι, το χρονικό περιθώριο ... 1 έτος ... περιθώριο που έθεσα εγώ.

Τα πράγματα για μένα είναι πολύ καλά εδώ, έχω τα πάντα σε επίπεδο υλικών αγαθών ... αλλά αυτό δεν είναι αρκετό για μένα, στην ζωή πρέπει να κάνεις επιλογές και το ταξίδι μου στην Βραζιλία έχει να κάνει με αυτό ακριβώς το πράγματα ... τις επιλογές μου αλλά και το πώς καθορίζω τις προτεραιότητες μου.

Ο χρόνος θα δείξει εάν μπορώ να συνδυάσω και τα δύο ... ζωή και καριέρα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι όλα τα πράγματα θέλουν θυσίες και κόπο, αρκεί να μην χάσεις τον εαυτό σου στην διαδρομή.

Όσο για την μέση μου μετά από πολλές επισκέψεις σε γιατρούς, ορθοπαιδικούς, ακτινογραφίες, μαγνητικές και διάφορα φάρμακα δυστυχώς ο πόνος παραμένει και με δυσκολία πολλές μέρες μπορώ να περπατήσω. Αυτή την στιγμή έχω 3 σπόνδυλους στην σπονδυλική μου στήλη που πιέζουν το ισχιακό νεύρο και μου προκαλούν τον πόνο που σας ανέφερα. Σύντομα θα αρχίσω φυσιοθεραπείες που ελπίζω να διορθώσουν το πρόβλημα.

Πήρα όμως την απόφαση να πάω στο γραφείο αρχής γενόμενης σήμερα, δεν αντέχω άλλο το κρεβάτι ... έχω δει όλα τα επεισόδια του Star Trek Enterprise και Voyager (μιλάμε για επεισόδια 4 + 7 χρόνων!), στο τέλος τα αυτιά μου θα γίνουν σαν του Σπόκ!

Όπως καταλαβαίνετε Ανάσταση και Κυριακή του Πάσχα έκανα στο κρεβάτι, δεν πειράζει όμως του χρόνου ελπίζω να είμαι με τους δικούς μου ανθρώπους και σίγουρα θα φάω διπλά και για φέτος!

Χρόνια πολλά σε όλους και Χριστός Ανέστη!

4 comments:

eρωτακι said...

Αληθώς ο Κύριος, καρδούλα μου, Χρόνια Πολλά και καλά, γεμάτα υγεία, αγάπη και χαρά!
Περαστικούλια, μικρέ μου. Και δυστυχώς, μπήκες κι εσύ στο κλαμπ της πονεμένης μέσης :((((
Λυπάμαι που πέρασες το Πάσχα μακριά από όσους αγαπάς και από την πατρίδα.
Του χρόνου εύχομαι να είσαι εδώ μαζί μας, να φας διπλά και να χαρείς υπέρδιπλα!
Φιλάκια, σ'αγαπώ πολύ και μου λείπεις :********

Anonymous said...

Χρόνια πολλά Χρήστο μας και Αληθώς Ανέστη..
Περαστικά για τη μεσούλα.. αχ, δεν ήθελα να το πω σε σένα αλλά welcome to the club.. Και η Leila της προάλλες φόρεγε έμπλαστρο και πόναγε σχεδόν δύο βδομάδες..
Μάλλον πρέπει να αρχίσουμε αμφότεροι κάποιου είδους άσκησης για να δυναμώσουμε παραπάνω!! Και καλά εγώ εδώ που έχω τις δουλιές μου και αμέλησα να κινούμαι, εκεί δεν αθλήσαι λίγο όπως έκανες όταν ήσουν εδώ;.. τί έγινε, είσαι κάποια χλμ μακρυά και νομίζεις οτι δεν σε προσέχουμε; Σε προσέχουμε, αλλά να προσέχεις και συ τον εαυτό σου! Ελπίζω να είναι καλύτερα η μέση σου, πέραν του πειράγματος!
Φιλάκια :-)
Ps. Κατα τα γνωστά o blogger δεν με αφηνει να αφήνει να μπω με το καινούργιο id ούτε με το παλιό και μπαίνω έτσι..

Unknown said...

Xristako mou tora to eida to post sou...re su akougetai sovara h mesi sou....katalaveno oti to krevati sou thn exei dosei sta neura alla mesi einai auth kai eisai kai makrua gamoto... mipos na kathosoun ligo spiti....kai me to laptop kaneis douleia kai apo to spiti....
Sou thn exei dosei elafros sta ksena apo oti katalava... exeis arxisei na anatheoreis.... Christo mou kati kalo tha vgei apo olo auto... kai eisai polu mikros akoma...exeis mellon trelo sthn kariera sou.... na ksereis oti den einai ola tora i' tipota.... Auta leo kai ston Niko pou agxonetai me thn thesi kai tis proagoges... Ola tha erthoun.... otan tha einai i ora tous...simasia exei na eisai kala kai isorropimenos mesa sou...
Perastika vre....filakia polla

Y.G mas leipeis polu...kai o Augoustos einai makrua....

Christos said...

Sas euxaristo poly gia to endiaferon sas alla 8elo na elpizo oti syntoma 8a einai ola ok. 8a 7ekiniso velonismo opote 8a exo kai alles emphries na sas anafero edo ;)

Kata alla Zoaki mou ontos to agxos mou einai yperboliko alla opos oloi mas etsi kai ego pnigomeno mesa se mia koutalia nero thn dedomenh stigmh ... meta ta skeftese kai les giati agxonomouna toso poly ...

O Augoustos einai makria alla o kairos pernaei grhgora kai eimai sigouros oti "in no time" 8a exoun er8ei ta Xristougenna oxi mono o Augoustos! ;)

Mou leipete kai mena poly alla ola exoun kapio skopo :)

Filia polla apo to f8inoporino Sao Paulo!