Tuesday, May 29, 2007

Τρίτη 29-05-2007 «Σπίτι μου σπιτάκι μου, σπιτοκαλυβάκι μου!»

Μετά από ψάξιμο 5+ μηνών για ένα διαμέρισμα, επιτέλους βρήκα μία στέγη να βάλω πάνω από το κεφάλι μου!

Τώρα θα με ρωτήσετε που ήταν το δύσκολο να βρεις ένα διαμέρισμα σε μια πόλη σαν το Σαο Πάολο ... εμ δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα! Έψαχνα να βρω ένα διαμέρισμα με 1-2 υπνοδωμάτια, καινούργιο, επιπλωμένο, κοντά στην δουλειά μου, με όλα τα «απαραίτητα» κομφόρ που έχουν εδώ όλες οι καινούργιες πολυκατοικίες, δηλαδή πισίνα και γυμναστήριο.

Τώρα θα μου πείτε ότι τα ήθελα και τα έπαθα! Όχι ακριβώς! Διότι το πρόβλημα που είχα όλον αυτό τον καιρό δεν ήταν στο να βρω το διαμέρισμα ... αλλά στο να βρω ένα διαμέρισμα με νορμάλ ιδιοκτήτη!!!

Ναι, ναι, καλά διαβάσατε!

Έχασα ένα σορό διαμερίσματα μέσα από τα χέρια μου γιατί οι ιδιοκτήτες ζητάγανε λαγούς με πετραχήλια. Για να καταλάβετε, για να νοικιάσεις διαμέρισμα εδώ στην Βραζιλία, θέλουνε τουλάχιστον (!) έναν εγγυητή! Όταν το πρωτοάκουσα είπα στον εαυτό μου «ε ΟΚ, σιγά, θα εγγυηθεί η εταιρεία για μένα!» ... αμ δε! Άκουσον, άκουσον ... αλλά εδώ στην Βραζιλία δεν θέλουνε εταιρίες ως εγγυητές αλλά «φυσικά πρόσωπα», μάλιστα πολλές φορές ζητάνε ο εγγυητής να έχει πάνω από ένα ακίνητο στο όνομα του!

Το τι τράβηξα δεν φαντάζεστε, μέχρι και 3 ενοίκια μπροστά τους πρότεινα ... αυτοί τίποτα όμως. Είδα και αποείδα, και τελικά ζήτησα από τον διευθυντή της εταιρείας μας εδώ να μπει εγγυητής γιατί δεν με έβλεπα να φεύγω από το ξενοδοχείο που μένω εδώ και ... 7+ μήνες!

Τελικά αύριο υπογράφουμε το συμβόλαιο ... άντε με το καλό!

Το διαμέρισμα δεν είναι πολύ μεγάλο, 1 υπνοδωμάτιο έχει αλλά είναι πολύ καινούργιο. Είναι από τα «duplex» διαμερίσματα που λένε εδώ, δηλαδή είναι σε δυο όρόφους, το σαλόνι και η κουζίνα κάτω με το διαμέρισμα και το κυρίως μπάνιο πάνω. Είναι στην πραγματικότητα διαμπερές, συγκοινωνούνε ο επάνω όροφος με τον κάτω αλλά είναι πραγματικά πολύ όμορφο αν και μικρό ... δεν πειράζει όμως ένα χρόνο θα κάτσω πρώτο ο θεός οπότε σιγά. Έχει τουλάχιστον μεγάλο καναπέ και έτσι όποτε έχω επισκέπτες θα έχω κάπου να κοιμηθώ!

Είναι 5 λεπτά περπάτημα από την δουλειά μου (πράγμα πολύ σημαντικό σε αυτή την πόλη που ότι ώρα και να βγεις έξω έχει κίνηση), σε καλή και ασφαλή περιοχή και πολύ κοντά στην περιοχή που μένω αυτή την στιγμή – που είναι και από τα κεντρικότερα σημεία του Σαο Πάολο.

Κατά άλλα όπως θα καταλάβατε έχω ανέβει τον τελευταίο καιρό. Ξεκίνησα κολύμπι και με έχει βοηθήσει πολύ με την μέση μου, δυστυχώς τώρα με πονάει το ισχιακό νεύρο στο αριστερό πόδι και ακόμα δεν είμαι 100% ... και μάλλον θα πάρει καιρό, τουλάχιστον όμως είμαι σε καλό δρόμο!

7 comments:

leila said...

ax, home sweet home.. επιτέλους.. βρήκες στέγη.. μα ειναι τρελοι αυτοι οι Brazileiro.. εγγυητη για το ενοικιο!!..
πάλι καλά που ειναι κοντα στη δουλεια το σπιτι, να μη χανεις χρονο στο πηγαινελα.. έχει και πισίνα & γυμναστήριο.. τί λες, τι λές.. έχουν όλες οι καινουργιες κατοικίες!!
αλλά να φροντιζεις και τη φυσική σου κατάσταση βρε Χρηστο μας, και να αθλήσαι και λίγο, εδώ άρχισα και εγω το γυμναστήριο ..
Α! και φυσικά keep blogging..

Κατια said...

Επιτέλους!!! Βρήκες αυτό που εψαχνα μετά από τόσο καιρό! Χαλάλι η υπομονή μου :) Σπίτι στη Βραζιλία με πισίνα και gym! Spa παίζει? Massage? Μετά απο τη κούραση της δουλειάς... ότι καλύτερο!
Πέρα απο τα αστεία .....χαίρομαι πολύ πολύ πολύ για σένα :) Διαβάζοντας το προηγούμενο post σου δε σου κρύβω οτι στεναχωρέθηκα (άνθρωπος είμαι και εγώ!!! - κλαψ...), οπότε η αισιοδοξία και η χαρούμενη διάθεση που απέπνεε αυτό, άλλαξε το σκηνικό. Και μιας και το ανέφερα...η ζωή μας, έχει μόνο έναν δρόμο. Αυτόν που κοιτάει μπροστά!! Τα πισωγυρίσματα δεν ανήκουν σε εμάς!! Για το μέλλον μας μπορούμε να κάνουμε πολλά, για το παρελθόν...τίποτα. Keep walking...
Οσο για τη μέση... το καλύτερο φάρμακο είναι το... (να δεις πως το λένε....μμμ...κάπου το διάβασα......μμμ) α ναι!...Η γυμναστική φυσικά...μα που πήγε το μυαλό σου? Οπότε ξέρεις εσύ!
Α! Και όπως κατάλαβες, μπήκα και εγώ στο bloggo-club ;)

PS: Φιλιά στον ιδιοκτήτη σου ;) και φυσικά σε σένα!! Smouts

Christos said...

Leila - To kolympi me exei boh8hsei arketa me thn mesh alla oxi me to podi (toulaxiston oxi akoma) ;) Elpizo syntoma 8a xaso kai varos!

Katia - Vasika oi polykatoikies edo exoune ta panta ... apo saouna, pisina, gymnasthrio mexri kai saloni gia party, barbeque/bar xoro pou mporeis na kaneis party ... ta opoia kai einai sthn taratsa 20orofou kthriou poy vlepei thn kataprasinh perioxh Jardins ;) Einai ontos oso oraia kai kala akougonte, syntoma 8a valo fotografies na deite.

By the way, telika exo idiokthtria kai oxi idiokthth ;)

kai ... welcome sto club ston Bloggers! :)

Filia polla kai stis dyo sas.

Unknown said...

kala nea...kairos itan...:)
Koita na ginei kala h mesi sou kai to podi sou kai ola ta upoloipa meli sou giati ta xreiazesai na kaneis ekeina ta aeroplanika kolpa me to gkomenaki...:)
Mas leipeis re gamoto.... Stis 7/7 tha kano ena terastio party me 100 atoma toulaxiston ... kai psaxno DJ...:) Pou eisai vre Xristo na kounithoume me thn mousiki sou...:)

filakia polla

Zoe

eρωτακι said...

Καλά νέα ακούω, αισιοδοξία οσφρίζομαι και διαβάζω, δεν θέλω κάτι άλλο, μόνο να είσαι καλά, να περνάς όμορφα, να μην υποφέρεις, να με σκέφτεσαι (λίγο..) και να έρθει σύντομα ο Αύγουστος να σε δούμε :))))
Lots of love (θυμάσαι??)
:D

kanataki said...

αν έψαχνες φορώντας βραζιλιάνικο μαγιώ όλα θα ήταν πιό απλά....

Christos said...

tsaperdona - Sigoura 8a ebriska stegh etsi ... apla 8a htane me merikous allous trelous mazi ;)