Monday, August 27, 2007

Δευτέρα 27/08/2008 «Καλές μου διακοπές!!!»

Το «καλοκαίρια» και οι διακοπές για μένα τώρα ξεκινάνε, στις 30/08 πετάω για Ελλάδα. Αυτή η χαρά δυστυχώς έχει επισκιασθεί από την τεράστια καταστροφή που έχει γίνει (και συνεχίζεται) στην πατρίδα μας. Χθες το βράδυ πέρασα όλο το βράδυ βλέποντας εφιάλτες από την πύρινη λαίλαπα πού κατακαίει τον τόπο μας … έχω επηρεαστεί και εγώ, όπως όλοι οι Έλληνες, πολύ από αυτή την κατάσταση. Εύχομαι να πιάσουνε κάποια από αυτά τα καθάρματα και να τους κρεμάσουνε, στην κυριολεξία, ανάποδα στην πλατεία Συντάγματος για παραδειγματισμό!

Οι μέρες που έχουνε περάσει από το τελευταίο μου πόστ κυλήσανε ήρεμα, απλά ανέμενα την επιστροφή μου στα πάτρια εδάφη. Σύντομα θα κολυμπάω στα γαλανά νερά της θάλασσας μας και θα μαζεύω δυνάμεις για τις δυσκολίες που θα έχω να αντιμετωπίσω τους επόμενους μήνες.

Τα λέμε από κοντά λοιπόν!

Εάν δεν τα πούμε από κοντά τότε θα ξανά διαβάσετε νέα μου σε 3 βδομάδες.

9 comments:

david santos said...

Thanks for posting.

Thelw na synodeysw ston pono elliniko ston koinotiko ola gia tin adifago kai anekselegkti pyrkagia aftis tis teleftaias Paraskevis sta ypostirigmata tis Peloponnisou, sto notiodytiko simeio tis Athinas, pou stoixisan tin zwi se 63 synanthrwpous sas.

David Santos

Christos said...

David,

Kai apo edo se euxaristo poly gia ta logia sou. Einai sygkinitiko na vlepoume an8ropous apo diaforetika merh tou kosmou na mas symparastekonte.

Filika,

Xristos

kanataki said...

εεεεεεεεεεεε,το λοιπόν γράφεται με ο!!

υγ καλες διακοπές!!!!!

o βασιλιάς του δάσους said...

kales diakopes men..
ma kai ellines eimaste de...
kala mpania aderfe..
ma min ksexname ton pono kai tin distixia ton aderfon mas..

aloste ellhnes imaste....

Christos said...

Xristina - Eides ti kanei h paratetamenh agamia, merikous tous kanei na grafou vlakies sta blogs allon (vlepe to diko sou), merikous tous kanei na grafoun to loipon me omega :P

Filia :)

Christos said...

Vasilia tou dasous - Se euxaristo, pos na ton ksexaseis ton pono auton, 8a ta ton do kai apo konta dysthxos otan pao Ellada se liges meres.

cindaki said...

Να περάσεις καλά Χρήστο!
Δυστυχώς, κι αυτό το καλοκαίρι άφησε το σημάδι του στην Ελλάδα μας...

Κατια said...

Δύσκολα τα πράγματα για την Ελλαδίτσα μας Χρήστο μου...

Παρ'όλ'αυτά,θα χαρούμε τόσο πολύ που θα σε δούμε!!! Σε περιμένουμε με φωτογραφίες και μπουμπουνιέρες!

Καλή αντάμωση...

Christos said...

sofi-k Se euxaristo. Dysthxos h patrida mou allakse apo tote pou thn afhsa.

Katerinoula - 8a xaro toso poly na sas do apo konta! 8a ta poume to SK oposdhpote!