Friday, September 28, 2007

Παρασκευή 28/09/2007 – «Η επιστροφή (προς το παρόν)»


Έχω γυρίσει Βραζιλία εδώ και σχεδόν 2 βδομάδες, βρήκα επιτέλους τον χρόνο να γράψω τα νέα μου. Οι διακοπές μου στην Ελλάδα δεν ήτανε και τόσο ... διακοπές. Το ήξερα άλλωστε πριν πάω ότι είχα δουλειές και «εκκρεμότητες», σχεδόν τίποτα δεν έγινε όπως το είχα προγραμματίσει, ξεκουράστηκα όμως σωματικά και, πάνω από όλα, συναισθηματικά.

Το θέμα με την δουλειά μου δεν μπορώ να πω ότι λύθηκε και ότι δεν με προβληματίζει, απλά πλέον δεν αποτελεί 1η προτεραιότητα στην ζωή μου.

Τα συναισθήματα πολλά με το που προσγειώθηκε το αεροπλάνο στο αεροδρόμιο, έκανα μέσα μου άμεσες συγκρίσεις στο πώς θα νιώθω σε έναν 1 1/2 μήνα που θα γυρνάω μόνιμα στην Ελλάδα ... τις ίδιες ακριβώς σκέψεις έκανα και όταν έφυγα για Βραζιλία 2 βδομάδες μετά ... «υπομονή» είπα στον εαυτό μου «... 1 μήνας έμεινε».

Εκείνη όμως την στιγμή ήθελα να την ζήσω, να την νιώσω. Με το που άνοιξε η πόρτα του αεροπλάνου, βγήκα από τους πρώτους έξω και πήρα μια βαθιά αναπνοή μέσα στα πνευμόνια μου ... «επιτέλους αναπνέω Ελληνικό αέρα», τα πάντα γύρω μου μοιάζανε σαν να ήταν καινούργια και «γυαλισμένα» ... τι σου κάνει η νοσταλγία. 9 μήνες είχανε περάσει από τότε που έφυγα, σαν να μην είχε περάσει ούτε λεπτό. Έζησα όμως τόσα πολλά αυτούς τους 9 μήνες ... δεν ήμουνα το ίδιο άτομο όπως πριν. Κάτι είχε σπάσει μέσα μου και κάτι είχε κολλήσει (εάν μπορεί ποτέ φυσικά να κολλήσει κάτι που έχει σπάσει σε 10αδες κομμάτια στο παρελθόν) ...

Τι είχε σπάσει? Η μοίρα μου έσπασε, και θα την ξανά κολλήσω σιγά-σιγά

Τι ξανά κόλλησε? Τα συναισθήματα μου, ή έτσι νόμιζα τέλος πάντων, αυτό θέλει χρόνο για να φανεί φυσικά.

Ο νόμος των πιθανοτήτων είναι ενάντια μου, και το γνωρίζω, θα ξανά παλέψω όμως κόντρα του για άλλη μια φορά και ότι βγει. Το συγκεκριμένο θέμα είμαι σίγουρος ότι θα το αναλύσουμε στο μέλλον γιατί αυτή την στιγμή δεν θέλω να μπω σε πολλές λεπτομέρειες. Σας παραθέτω μερικές φωτογραφίες από τις διακοπές μου στην Ελλάδα.


Δύση Ήλιου στο Καφέ <<Νότος>> στην παραλία της Βούλας

<<Ωκεανίδα>> Παραλία Βουλιαγμένης

7 comments:

eρωτακι said...

Καλημέρα, καλό μήνα!!!

18 μερούλες μείνανε (τίιιιιποτα!) - οπότε, έλα εσύ με το καλό και τα κολλάμε όλα, και τα ξανασπάμε και τα ξανακολλάμε!!!!

Οι πιθανότητες δεν είναι εναντίον σου... και θα σου το αναλύσω αυτό από κοντά... χαζούλι..

Σμμμμμμμμμμμουατς!!!!!

Unknown said...

sthn 1h foto eimastan mazi ston Noto gia kafe.....:)
Ante se ligo gurnas kai ola tha mpoun se mia seira....

Christos said...

Maria mou - Epishs, kalo mas mhna.

Gia tis "pi8anothtes", anaferomouna se sygkekrimeno 8ema pou ontos den kollhse telika ;) Opote eixa dikio ;) xexe

Ta ypoleipa apo konta.

Zoaki mou - Ontos eimastan mazi kai htan poly omorfo to olo skhniko me thn dysh tou hliou.

Kai oi dyo mas 8a ta poume apo konta :)

Filia

kanataki said...

α! παραλία βουλιαγμένης!

υγ παίζει να σας έχουμε δει σε κανένα δελτίο του σταρ για τους λουόμενους????

Christos said...

tsaperdonaki - Fysika kai me exeis dei, eimai ekeinos o mpratsaras neos me tous oraious koiliakous pou paizei raketes synexeia vresy!!! ;)

Tou xronou isos me deis kai sthn Xalkidikh! ;)

Thalassini said...

Καλώς ήρθες, καλώς επέστρεψες και καλώς να μας ξανάρθεις!
Ολα θα πάνε καλά , απλά σε τέτοιες περιπτώσεις χρειάζεται προσαρμογή σε κάθε πήγαινε -έλα ανάλογα με τις καταστάσεις! Αλλά νομίζω οτι είσαι ανθεκτικό ον και θα βρεις τη ρώτα σου...!

Christos said...

Marina mou - Ontos xreiazese prosarmogh se ka8e allagh sthn zoh mas. Eidika ean einai kati riziko opos einai to na zeis se mia ksenh xora ... sigoura h prosarmogh mou sta Ellhnika dedomena 8a einai grhgorh :)