Thursday, December 07, 2006

Για να σπάσω λίγο την μονοτονία του να διαβάζετε μόνο εμένα σας κάνω copy και paste ένα πολύ ωραίο ποίημα που βρήκα τυχαία στο ΜΠΛΟΓΚ μιας «συναδέλφου», της SOFI-K. Διαβάστε με προσοχή τα λόγια ... μου πήρε ώρα να καταλάβω το πραγματικό νόημα, που ίσος και να έχει διαφορετική ερμηνεία για τον καθένα μας.

Μπορείτε να το βρείτε στην αυθεντική του μορφή στην σελίδα:

http://sofi-k.blogspot.com/2006/11/blog-post_116448802462542945.html



Εγώ σε θέλω...

Κι αν ειν’ τ’ αστέρια σου πεσμένα στη γη
και οι νύχτες σου εκλιπαρούν την αυγή
κι όλα όσα αγάπησες μια σκάρτη ζαριά
κι ο μόνος φίλος που έχεις η μοναξιά
Εγώ σε θέλω ναι σε θέλω σε θέλω
Με σκισμένα πανιά
Με κομμένα φτερά εγώ σε θέλω

Κι αν όλοι γύρω σου φτιαχτήκαν κι εσύ
Ψάχνεις στην έρημο για κάποιο νησί
Χωρίς πυξίδα στο πουθενά
Πάνω που κέρδιζες χαμένος ξανά
Εγώ σε θέλω ναι σε θέλω σε θέλω
Με σκισμένα πανιά
Με κομμένα φτερά εγώ σε θέλω

Κι αν τα τραγούδια σου κατάπιε η σιωπή
Και βρήκες του έρωτα την πόρτα κλειστή
Μ' ένα αποτσίγαρο μαύρα γυαλιά
Θεός και δαίμονας και μόνος ξανά
Εγώ σε θέλω ναι σε θέλω σε θέλω
Με σκισμένα πανιά
Με κομμένα πανιά εγώ σε θέλω

Κι αν σου τελειώσαν οι ευχές και τα θα
Κι ο δρόμος σ' έβγαλε στο δρόμο ξανά
Κι άμα δε βρίσκεις ούτε λέξη να πεις
Κι ούτε ένα όνειρο για να πιαστείς
Εγώ σε θέλω ναι σε θέλω σε θέλω
Με σκισμένα πανιά
Με κομμένα φτερά εγώ σε θέλω
Σε θέλω σε θέλω ...

2 comments:

cindaki said...

Καλώς σε βρήκα, καλώς με βρήκες, καλώς βρεθήκαμε!!!

Χαίρομαι που σου άρεσε, είναι .ενα τραγούδι της Θεδοσίας Τσάτσου, δεν είναι δικό μου.
Είναι υπέροχο, όταν το λες σε κάποιον και πραγματικά έτσι νιώθεις!

Να είσαι καλά!
Ελπίζω να τα λέμε συχνά!!

Christos said...

... den eixa idea, 8a to bro apo to internet. Ta logia pantos einai poly oraia.