Tuesday, January 16, 2007


24/12/2006 – 06/01/2007 «Η επιστροφή – Χριστούγεννα στην Ελλάδα»


Έκανα καιρό να ενημερώσω την σελίδα μου γιατί έλειπα στην Ελλάδα την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Είχα την ευκαιρία να δω τους δικούς μου ανθρώπους και πραγματικά δεν ένιωσα ότι έλειπα, άλλωστε δεν είχε περάσει και τόσος πολύς χρόνος, μόνο 2 μήνες από τότε που είχα φύγει.

Τα πράγματα δεν είχαν αλλάξει και πολύ ... τίποτα ίσως, εκτός από εμένα λιγάκι. Πλέον νιώθω ότι αρκετά πράγματα αρχίζω και τα βλέπω πιο «ήρεμα», καθαρά και ώριμα. Πάντα στην ζωή μου έκανα σχέδια και σκεφτόμουνα το μέλλον μέσο/μακροπρόθεσμα, ίσως όμως όταν βλέπεις γύρω σου αλλαγές να κοιτάς και το πόσο έχει αλλάξει και η δικιά σου ζωή ... ή το πόσο «πρέπει» να αλλάξει να «αναγκάζεσαι» και εσύ να αναθεωρήσεις κάποια πράγματα. Αυτές τις αναζητήσεις τις «έκανα» κατά την διάρκεια των γιορτών ... το αποτέλεσμα θα το δούμε.

Οι διακοπές μου δεν ήταν και τόσο ... «διακοπές», κάτι η δουλειά μου, που πλέον πρέπει να δεχτώ ότι είναι μέρος της ζωής μου και όχι κάτι που μπορώ να το απομονώνω όπως έκανα στο παρελθόν, κάτι διάφορες εκκρεμότητες που έπρεπε να διευθετήσω όσο ήμουνα στην Ελλάδα ... οι μέρες περάσανε και έπρεπε πάλι να γυρίσω στον «Άγιο Παύλο».

Όπως έχω ήδη πει τα αντίο δεν μου αρέσουν, έχω την ζωή μου στην Ελλάδα αλλά και εδώ, καλός η κακός το βάρος μου πρέπει να το ρίξω εδώ χωρίς να ξεχνάω ποτέ από που προέρχομαι αλλά και το που πάω. Ο τίτλος του ΜΠΛΟΓΚ μου είναι ότι καλύτερο για να περιγράψει αυτό που νιώθω “Life is a journey, not a destination”, η ζωή είναι ένα ταξίδι όχι ένας προορισμός.


KEEP ON ... READING!

1 comment:

cindaki said...

Να περνάς καλά Χρήστο!