Thursday, March 15, 2007

15-03-2006 «... συγνώμη!»


... συγνώμη που έκανα τόσο καιρό να ενημερώσω το μπλογκ μου αλλά δυστυχώς δεν είχα (και ούτε έχω) καιρό μα ούτε και την διάθεση να γράψω τα νέα μου. Γίνανε πολλά τον τελευταίο καιρό στην δουλειά μου ... πολύ άγχος, ένταση και γενικά αγωνία.

Όλα αυτά είναι παρελθόν πλέον, τα πράγματα ηρέμισαν και πλέον περνάω στο επόμενο στάδιο που είναι και το πιο δύσκολο ... έχω πολλά να αποδείξω, σε μένα πάνω από όλα ... στον εαυτό μου που είναι άλλωστε και ο αυστηρότερος μου κριτής ...

Πλέον μπορώ να πω ότι μου λείπει η Ελλάδα, η οικογένεια μου, οι αγαπημένοι μου φίλοι αλλά και η ονειρεμένη διαδρομή Γλυφάδα-Σούνιο που τόσο συχνά έκανα όταν ήμουνα σε παρόμοιες καταστάσεις έντασης.

Τα πράγματα δεν είναι άσχημα μην με παρεξηγείτε, απλά ωριμάζουν μέσα μου κάποια πράγματα που τα είχα «άχτι» εδώ και πολλά χρόνια και αυτή την στιγμή ξεκαθαρίζουν μπροστά μου. Σίγουρα όταν γυρίσω στην Ελλάδα θα είμαι πλέον διαφορετικός, πιο ώριμος με τα «θέλω» μου.

Πάμε λοιπόν στα νέα μου.

2 comments:

eρωτακι said...

Πες μου πότε γυρίζεις κι εγώ θα είμαι στο Ελ.Βενιζέλος με την μπάντα του δήμου!!!!!
Του δήμου γλυφάδας βρε κουτό, τι ποιού δήμου????
Μου λείπεις και καταλαβαίνω πως πέρασες δύσκολες καταστάσεις - να θυμάσαι πως σε σκέφτομαι πάντα, και να έχεις κατά νου πως τα δύσκολα μας κάνουν πιό δυνατούς και πιό ανθεκτικούς!
Και να μην είσαι για δισεκατομμυριοστή φορά τόσο σκληρός με τον εαυτό σου - έλεος πιά! (κοίτα ποιά μιλάει!).
Ηλεκτρονικά, σου στέλνω μια σφικτή αγκαλιά και ένα γλυκό φιλί!
Κι ας με απατάς βρε ρεμάλι ;o)
Φιλιά!
Βλαμμένο!!!! :oP

Unknown said...

Ante sugxoremenos.... Na mhn epanalifthei...:-P