Tuesday, November 14, 2006

Παρασκευή 27/10/2006

Όπως σας είπα ήδη, την απάντηση για το τι θα έκανα το Σ/Κ την πήρα την Παρασκευή. Σε μία συζήτηση που έκανα με τον διευθυντή εδώ μου θύμισε ότι είχε επαφή με την Ελληνική εκκλησία εδώ στο Sao Paolo, λόγο μιας εξυπηρέτησης που τους είχαμε κάνει ... άρα «Μας χρωστάνε χάρη!» μου κάνει... «Ελληνική νοοτροπία, παρότι είναι Βραζιλιάνος ... με αυτόν θα τα πάμε καλά!» σκέφτηκα (και ας κόβει τις λέξεις στα Αγγλικά, π.χ. το movie το λέει mov ... και άλλα διάφορα που έχουν πλάκα!)

Μην σας τα πολύ λέω, με έφερε σε επαφή με τον Μανώλη, που είναι γιος του παπά της Ελληνορθόδοξης εκκλησίας του Sao Paolo. Αμέσως ο Μανώλης με κάλεσε στην δεξίωση που έκανε η Ελληνική κοινότητα το Σαββάτο σε μία αίθουσα δεξιώσεων αρκετά κοντά μου! «Έλα να γιορτάσουμε μαζί την 28η Οκτωβρίου» μου είπε!

Η άμεση απάντηση μου ήταν, φυσικά, ένα μεγάλο και βροντερό ΝΑΙ ... παρότι ο Μεταξάς είχε πει ΟΧΙ την ίδια ακριβός μέρα πριν από 66 χρόνια!

Το ίδιο βράδυ της Παρασκευής αποκαμωμένος κατέρρευσα στο κρεβάτι μου σκεπτόμενος «... κοίτα να δεις που ούτε μια βδομάδα δεν έχω στο Sao Paolo και θα γνωρίσω και Έλληνες!».

No comments: